Strona 6 z 10
Gdy mamy już przed sobą rozpakowany plik ADF to stwórz dyskietkę wirtualną. Jak to zrobić opisane w części poprzedniej Plik DMS, gra dosowa. Sprawdź atrybuty pliku ADF w informacjach ikonki (Icons/Information) lub przez list w shellu. Jeśli nie ma żadnych atrybutów to ustaw RWD (Readable, Writeable, Deleteable). Po sprawdzeniu i ewentualnym poprawieniu atrybutów uruchom program ADF2FMS. Pojawi Ci się okno programu.

Kliknij FFx Unit, wybierz numer wirtualnej dyskietki (pewnie FF0:) i podaj ścieżkę dostępu do pliku ADF.

Program dokona zapisu ADFa na wirtualną dyskietkę. Ikonka na blacie sama powinna się pojawić. Jeśli nie to wpisz w shellu cd ff0:. Jeśli nadal nic, to gra jest niedosowa, albo zniszczony obraz dyskietki. Przeczytaj poprzednią część artykułu (jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś) co zrobić w tej kwestii. Jeśli wszystko jest w porządku (widzisz ikonkę) to przechodzimy do następnej części.