Przenoszenie gier PC>Amiga - 5.0 out of 5 based on 3 votes

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Spis treści

Przed zapisem gry podłączamy wirtualną dyskietkę. Jeśli mamy poprawnie zainstalowany pakiet FMS to tworzymy katalog gdzie mają być przechowywane pliki wirtualnej dyskietki na twardym. Katalog nazwij po prostu FMS. Potem trzeba stworzyć przypisanie o nazwie "fms:" do tego katalogu.
assign fms: [ścieżka dostępu do katalogu FMS]
Jeśli opis urządzenia FF0: masz w Mountlist to wpisujesz w shellu "mount ff0:". Jeśli w oddzielnym pliku z ikonką, np. w DEVS:Storage/DosDrivers to po prostu klikamy na niego dwa razy. Po tym mamy już zamontowaną wirtualną dyskietkę. Odpalamy DMSWB, klikamy Write, potem na Drive aż pojawi się FF0:. Podajemy ścieżkę dostępu do pliku DMS i klikamy Start. Program zapisze DMSa na wirtualną dyskietkę na twardym. Jeśli masz na tyle pamięci, aby zmieścić ramdysk to zamiast dyskietki wirtualnej możesz użyć RAD:. Tyle, że w DMSWB zaznaczamy, że zapisujesz na RAD:. Po skończeniu zapisu zamykamy program. Powinna się pokazać ikonka dyskietki wirtualnej z grą. Jeśli nie to wejdź do shella i wpisz cd ff0:. Jeśli gra jest dosowa to powinna się teraz pojawić ikonka. Jeśli otrzymamy komunikat, że dysk jest niedosowy, sprawdzamy atrybuty pliku DMS, jeśli są ustawione poprawnie to znaczy, że albo mamy rzeczywiście do czynienia z grą niedosową lub DMS jest zniszczony. Jeśli gra może być niedosowa to przejdź do części Plik DMS, gra niedosowa. Jeśli wszystko jest w porządku (widzimy ikonkę dysku) przejdź do części Sprawdzanie dysku wirtualnego.


Wykorzystanie zawartości tej strony w celach komercyjnych bez zgody autora jest zabronione.
Jeśli wykorzystujesz zawartość tej strony w swoich artykułach, podaj jako źródło adres URI tej strony. Google+
Creative Commons License