Przenoszenie gier PC>Amiga - 5.0 out of 5 based on 3 votes

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Spis treści

Jeśli mamy pewność, że w pliku ADF jest gra niedosowa to odpalamy FixDisk i testujemy dyskietkę docelową. Jeżeli wszystko jest w porządku uruchamiamy ADF- Blitzera.
ADF Blitzer
ADF-Blitzer jest dosyć dziwny, czasem potrafi się powiesić, całe szczęście nie podczas zapisu na dysk; wymaga czcionki Ruby (jest na dyskietce Fonts z Workbench'em). Jeśli się zawiesi to resetujemy kompa i odpalamy jeszcze raz. Program wymaga co najmniej 1 MB wolnej pamięci. Jeśli nie dysponujemy taką pamięcią, to można użyć programu ADF2Disk. No, ale przejdźmy do zapisu na dyskietkę. W ADF-Bitzer klikamy Write, podajemy ścieżkę dostępu do pliku ADF i naciskamy OK. Program wczyta ADFa do pamięci i będzie zapisywał na dyskietkę, to potrwa jakieś 40 sekund.
ADF Blitzer zapisuje na dyskietkę
Jeśli chcemy zrobić to za pomocą ADF2Disk wchodzimy do shella i wpisujemy (zapis na DF0):
adf2disk plik.adf verify
Jeśli na DF1: to wpisujemy:
adf2disk plik.adf trackdisk.device 1 verify
Program ADF2Disk wymaga AmigaOS 2.0. Po zakończeniu zapisu odpalamy VirusZ i sprawdamy bootblock (patrz w części poświęconej plikowi DMSWB). Po sprawdzeniu odpalamy grę z dyskietki.


Wykorzystanie zawartości tej strony w celach komercyjnych bez zgody autora jest zabronione.
Jeśli wykorzystujesz zawartość tej strony w swoich artykułach, podaj jako źródło adres URI tej strony. Google+
Creative Commons License